Söndag 18.36

Helgen hos/med L var underbar, fylld med massvis med mys och bra filmer. Oerhört behövligt. Minns inte alla filmer vi såg, med vi såg iaf Skönheten och odjuret, WallE, Monsters Inc, och Svärdet I Stenen och massor av Simpsons-avsnitt.
Sedan sprang jag runt i stan med S, och det var trevligt och jag köpte julklappar faktiskt! ='O Jag tror vi gick förbi Plattan tre gånger, och Hötorget mins fem.. Det är skills. Sen upp till Shock för att pussa L hej då, och sen äntligen hem.
P och V sov hos mig i fredags, fast det kanske jag har skrivit redan? jag minns inte, jag är så jävla trött.
Men det var massvis med trevlans iallafall.Fast det har så klart resulterat i att jag har fått alldeles för lite sömn. men men, vad gör man inte lix.
Mammsen och jag lagar lasagne och jag är enormt hungrig. Klassisk musik, tända ljus och ont i kroppen är faktiskt ganska okej om man inte behöver göra så mycket mer än att äta lite rostade-saltade mandlar då och då.
Jag vill inte ha måndag och/eller skola för övrigt. Men det är väl ganska obvious. Vem vill det egentligen?
Är det för mycket begärt med tjock, fluffig snö, tänd brasa, glögg , lussebullar och ingen jävla julstress?! Antagligen, men vem fan sa att livet var rättvist?
f u, nu orkar jag inte skriva mer. Eller, jag skulle kunna skriva två sidor till, men det skulle bara bli emo och göra er alla suicidaliska, så jag sippar det. Snällt va?

Don't panic

Kommentarer
Postat av: Sanu

haha L är en sköön prick! :D

är ni typ på G eller något, bra om jag vet det ;)

2008-12-10 @ 20:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0