Kvällen

Nu har jag skrikit och skjutit folk, samt dött ett flertal gånger. Och det var så otroligt roligt! Spelklubben blev otroligt blodig och vldsam denhär kvällen, men åh vad kul! ja, spelen var då Half Life 2 och Doom x''') Jävligt manligt måste jag erkänna.

Sushi och desperate Housewives till kvällen. Är så nära slutet nu. Jag  vill gråta, men det kommer väl snart. Jag ahr kanske 40 sidor kvar. Och jag kan inte förstår hur så mycket ska kunna hända på 40 sidor. Bella, Edward och Jacob. Wellwelliwell. Vi får se hur det blir. Lär väl komma en uppdatering på det med.. ;')

nej, nu känner jag att jag har uppdaterat tillräckligt för dagen.
Och sötgröt är nog lite sötare än er andra! ;) <3 om sötgröt ens läser dethär..x')

God natt pepole.

Dagens;
Walking in my shoes - Depeche Mode
Prelude 12/21 - AFI
Lying from you - Linkin park

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0