update F U!

okej, jag vet att det är typ..5 min sen jag lade upp senaste inlägget. men nu har jag My Passion (Play Dirty) i öronen, Banka, Felle och Anders runt mig. Då är det lite bättre. jag känner mig fortfarande tom, ihålig liksom.  Men det går över.
Väntar på att folk ska ge sig in på HL2 *villspelavillspela*
Av någon anledning känner jag mig lite kränkt. Jag vet att allt jag skriver läses av folk, och alla ska få ha en chans att kommentera och tycka vad de vill. Yttrandefrihet för fan!  men ändå.. det känns inte som att jag kan skriva vad jag vill, för att vara ärlig.. jag tar åt mig så mycket av vad folk säger och tycker om mig. just nu iallafall. Och så brukar det inte vara. Förut skulle jag kunnat stå mitt på ett torg, där alla kan få säga vad de vill till mig, exakt vad de vill. Och allt skulle bara rinna av mig. Men nu gräver det minsta lilla, sig under huden och slår rot. Det stör mig, det gör ont, och jag tycker inte om att jag tillåter mig själv att ta alla ord.

My Passion på repeat, AFI's Prelude på repeat och framförallt Linkin parks remix på Enjoy the silence. <3

Kände mig fin i morse, av någon anledning. Berodde antagligen på att solen lös, jag kunde ha kjol utan att känna mig allt för missplacerad. Bara för det ska jag dra upp precis vad jag hade för kläder idag. (käft, ni är intresserade! )
Vi börjar absolut nedifrån;
Vita strumpbyxor i någon slgas bommulnylonblandning.
Raggsockor av spec-garn
<3 gosgos
Svartvita, låga Converse
Hög kjol (upp till bysten nästan) svart, lite "kontorsaktig"
Svartvitrandig "poppartröja" x')
Rosetthalsband,
present från Vilma
Snusnäsduk knuten runt handleden.
Svart, dubbelknäppt jacka i något slags ylle-matrial
Håret blev fint, sminkningen blev bra. Känner mig ganska
nöjd med mig idag.
Och ni kommer antagligen slippa en daglig uppdatering av min klädsel. men man vet aldrig.

Jag är hungrig, och innan jag åker hem så ska jag förbi mammsen, så kan ni få otroligt fina bilder från myshelgen med Emobusbabela <3  Vi är sexigast, utan tvekan!

My Passion är knakr, både för ögonen och öronen, och en bra bit för själen också<3

Kommentarer
Postat av: hedvig xD

Hm....ja e riktigt nyfiken på hur de kom sig att du börja snacka material på kläderna, bomullsnylonblandning?! påminner om materialkunskapen, blä :P

2008-10-23 @ 09:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0