Lördag 10.41

Så oerhört mysigt att vakna till Offsprings Hit Me på härligt hög volym i rummet intill. Verkligen skitgosigt.
Och eftersom storebror och lillebror inte har någon isolering, plus ett fint hål i väggen mellan sina rum hör man allt som försigår väldigt tydligt.. Skitbra,jag lovar. Finapojken störs däremot inte av ljud, så han sussar vidare så fint. Usch, han är så söt när han sover *___*

Drömde om skolan inatt, härligtskruvat. (DAMN! jag hatar pelles dator, för texten hoppar iväg och skriver sig någon annan stans hela tiden!) Iallafall, jag och Palle var på en stor scen och skulle ha någon form av intro-tal för skolan, som plötsligt hade utökat till 1000 pers. och helt random hade vi en omröstning om Depeche Modes bästa låt, för det hade jag fått för mig att de gjorde på arvika innan depeche gick upp. och nu är jag inte säker på om de gjorde det eller inte..D:
Jaja, det kunde ha varit värre, men det var sjukt random.
Jag längtar lite till skolan, men just nu har jag skol-panik. åker hem till huvudstaden i övermorgon, och jag har haft det så oerhört mysigt här med finapojken, så jag vill verkligen inte åka hem än.

Och eftersom finapojken inte ville bada med mig igår när det var strålande sol och nästanvarmt, så är det gråmulet idag, och säkert svinkallt.. D':
Får la fortsätta spela Twilight Princess istället. Har kommit till andra templet, men eftersom jag har en tendens att ramla ner i lavan hela jävla tiden så komer jag inte frammåt.. Ska peta på finapojken istället.

PUUUZZZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0