Måndag 11.41

Gillar att jag alltid har ont någon stans. Igår kväll var det som att det satt fast en 3kg köttstek under hjärtat typ. Fy fan vad det gör ont. Hade så nästan hela hösten, och jag vet fortfarande inte vad det beror på. Nu har jag mer ont i själva magsäcken. vem proppade i mig 3kg kött utan att låta mig tugga först? n
Typ picnic idag, fast jag är inte alls taggad. Men det är superhärligt väder ute, så det blir la bra. En liten stund med Florence Valentin så blir jag säkert gladare sen. Frågan är bara vad jag ska ta med mig till picnicen. Muffinarna är slut. Kanske kan baka en sjåkladbollskaka eller något. Eller så köper jag jordgubbar. Ska börja med strapatsen som innebär duscha -> tvätta håret -> välja kläder -> fixa håret -> sminka mig. vem vet hur lång tid det tar. Bara att sätta igång med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0