Söndag 08.54

Barnvakt igår och idag.  Äter frukost atm, vilket jag inte orkade igår. Resulterade i en Ela som somnade i soffan när de tittade på Bilar.  Fast havrepuffarna var slut nu, så jag fick hälften puffar, hälften äckligt pulver som blir kvar längst ner i förpackningen.. Missade pride-paraden också D: Skyndade mig in till stan så fort jag slutade, men den var sluuuut. Big emo på det.
undrar om shorts funkar i 19,3 grader, fast det kanske inte är det bästa eftersom jag har haft 38 graders feber i en vecka nu.. Det är ju roligt kan jag tala om. Har iofs inte kollat tempen idag, men jag tror inte det är så farligt idag :D
Är det bara jag som irriterar sönder mig på Daniel Lindströms reklam på spotify? För det första pratar han lika bra engelska som en halvt efterbliven pojke i sjuan, och dessutom suger hans låt så mycket att jag får ont i öronen. kan inte sånna artister bara fatta att de är borta, så slipper de skämma ut sig, och vi slipper skämmas för deras skull, och dessutom plågas av hemska låtar?
Nä, nu är det dags att sätta fart. Go go! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0