Tisdag 13.35 (snart leet)

Sitter här och mumsar i mig en skållhet kyckligvinge i min ensamhet, för pojken tog bussen till udevalla och jag fick inte följa med ): Fast iofs hade han plockat fram sitt gamla Game Cube och satte mig framför Zelda - Twilight Princess. Är det bara jag som är jätterädd för de svarta sakerna i vattnet när man har blivit vovve? D: Och finapojken köper nudlar och annat mumsigt på vägen hem, men jag är ändå hungrig. (en kycklingvinge är inte mycket mat..) borde kanske gå ner och kolla om jag är sugen på en macka eller inte.. tror inte det, jag har tröttnat på mackor, och snart på den underbara persiko-yoghurten som dessutom är laktosfri.
Har inte brytt mig om att byta till linser eller riktiga kläder, och det är halvtaskigt väder ute, så det känns okej att sitta och spela hela dagen.

Har tillbringat cirkus tre dagar hos min farmor i långtbortistan, dvs Ånimskog. (ligger ca 5 mil utanför Åmål om det säger någon någonting), och innan det en natt på hotell i Örebror med pappsen. Åkte motercykel, bara han och jag, och det var supertrevligt, för det var så himla länge sen han och jag gjorde något själva. I Ånimskog blev det bad och 20 myggbett på varje fot, massa chill och läsa. Supermys. Sen fick jag skjuts av pappsen till Ljungskile, dvs finapojken. Har varit här sedan söndags. Vilma som har skaffat sig en pojke 20 min från min finapojke hade inget att göra igår, så hon kom och häälsade på. Långdistansförhållanden FTW!
Fast nu ska jag döda fler svara spindel-liknande saker och rädda hela världen. typ.

PUUUUZZZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0