tisdag 19.57

Sitter och läser i diverse trådar på hamsterpaj, och som vanligt går allt i perioder/mode. Så idag handlar i princip allt om förhållanden/jobbiga pojkvänner. Och så sitter jag här och inser; jag och pelle bråkar ju aldrig! Vi har varit tillsammans i snart 7 månader och har inte bråkat en enda gång. Visst, jag blir sur på honom, men det hanterar han så oerhört bra, och han har blivit sur på mig ungefär..2 gånger eller någt. Helt extraordinärt! Så himla skönt och härligt, men jag undrar varför egentligen. Fast jag klagar inte. Bråkade så jävla mycket i mitt förra förhållande, så det räcker och bli över ett bra tag frammåt.
Åker iallafall till min finapojke på lördag, efter några dagar hos farmor i Ånimskog. Bada och ta det lugnt, Supermys. Det blir stopp imorgon kvälli Örebro på hotell och allt :O Blir ju lite väl att åka hela sträckan på en dag med motorcykel.. Så det blir nog lite sådär med uppdateringen på bloggen, men ni överlever nog. Kommer nog kunna få upp några bilder på bilddagboken iallafll.
Saknar mig finapojke så god damn mycket. 5 dagar kvar <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet väll varför vi inte bråkar? Jag är egentligen en psykopat som ler stort och grovt åt allt. Och sen läser jag alla dina sms när du sover och slickar dig i örat ): <3

2009-08-06 @ 21:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0