Söndag 20.49

Är helt såld på Florence Valentin. Så lagom glad och seriöst på samma gång. Och eftersom Spotify är (inte bäst, men oerhört..) bra kan jag lyssna hur mycket jag vill. Så taggad på att redigera foton, men jag har bara fula foton som är så tråkiga, så redigeringen blir också tråkigt. Måste verkligen komma igång och fota mer. Och jag är taggad på att simma också, men jag får inte för mamma eftersom jag fortfarande har feber..
Är inte lika bitter och irriterad som jag har varit hela veckan, varför vet jag inte. Kanske pga Florence, kanske för att jag börjar bli så när på frisk.
Var med kusinerna på en stor lekplats idag, med deras mormor. Härligt tröttande, varmt och energikrävande. Fast ajg är rätt bra på att övertala de små till att göra som jag vill..(A) (dvs sluta med det de håller på med och fortsätta gå..)
ÅH! Mammsen kom hem med Harry Potter ochb hemligheternas kammare-dvd + affich. ZOMG! Ela goes lite mer klad. Dags för lite afficher på mina väggar igen då.. Heh. Inte så taggat då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0