Fredag 20.19

Jag prövade mig på twitter en halv dag. Meningslösare får man leta efter (och att leta efter min blogg räknas inte efterson du läser den atm)
I övrigt tycker jag att alla är dåliga på att höra av sig, förutom de jag inte riktigt orkar prata med. Fast iofs känner jag mig på sådant bitchit humör, så det är väl bäst så. Fast det kan bero på avsaknaden på varierat sällskap. GOSH! I'M EMO! Och fan vad jag klagar och kräver. Det är tröttsamt att ha feber.
Har iallafall fixat msn till den stationära nu, vilket inte har funkat de senaste 3 åren.. Och jag är jättetaggad på att fota och redigera riktigt ordentligt. Fast jag vet inte riktigt vad.. Oinspirerad som faaaen! Har tröttnat på all musik jag lyssnar på, inkl Muse. Vilket suger, eftersom jag ska se dem om 3 månader. Fast jag kanske hinner bli taggad tills dess. Nu är jag inne i en sån där period när inget är bra eller roligt eller tilltalande. Vet inte vad jag vill ha för kläder på mig, hur jag vill ha mitt hår, vart jag vill vara. Så poerhört energikrävande.
Nu ska jag hjälpa till med maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0