Torsdag 02.12

Lär inte godkänna några kommentarer som för det första är anonyma, och som dessutom inte tillför något för utom irritation då de bara är dryga. just so ya know.

Galet dryg dag. Har haft mellan 37,1 och 38,6 graders feber. Har därmed tillbringat större delen av dagen i soffan under mitt täcke. Sett två filmer som gick på tv, och druckit 4 koppar te. Försökte gå ner och handla något till middagen eftersom mamma jobbade sent, men jag höll på att svimma och spy när jag kom till affären, så jag gick hem igen. Gjorde iaf en supergod köttfärssås med pickels i. Och bästis joinade mig och min middag. Det var trevligt, för jag har verkligen saknat henne. Hon har ju varit på Gotland nu i en vecka. 

Uhg. Nu är jag riktigt hungrig, men vi har inget roligt att äta hemma, dessutom lär väl mamma vakna och säga att jag ska gå och lägga mig. Vilket jag iofs borde göra, men jag är inte riktigt trött. Eller jo, jag är jättetrött. Men wtf, det är sommarlov. Som jag å andra sidan är trött på, så det spelar ju inte så stor roll. 
Har börjat överanvända ordet "dude" vilket inte känns allt för taggat (också ett ord jag överanvänder) Känns ganska töntigt imo.
Nu ska jg nog sova. Puss på finapojken. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0