Fredag 14.07

Fan vad trött jag blir på att alla SJ's tågresor ska vara så äckligt jävla kuk-dyra. Förutom transport-tåg <3 I like much. Måste bara kolla med familjen när jag kan bege mig ner till götet.
Är nästan frisk nu, bortsett från ont i halsen och annat härligt. Har i övrigt inget att göra idag, eftersom ingen hör av sig, och jag har tröttnat på att alltid vara den som ser till att folk träffas och gör något. Så jag får änna skylla mig själv lite, men än så länge har jag min stolthet kvar.
Funderar på att baka muffins med röda vinbär i. Så buskarna här utanför kommer till användning! Mamma åkte iväg till morbror, men jag ville inte följa med ifall jag skulle smitta småkusinerna. Får väl ta en promenad sen för att ha något att göra, synd bara att mitt lokalsinne suger stensaliv.
Nä, nu får jag ta och platta luggen och göra något av den här dagen. Det är träligt att ha sommarlov. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0