Måndag 22.49

Med tanke på mitt "jag-hatar-mig-själv-för-jag-är-ful-men-gör-inget-åt-det"anfall igår så drog jag mitt feta arsle bort till V-torp simhall och simmade fram och tilblaka i den 25 meter långa bassängen. Väldigt givande ska jag tala om. Nej, men det var trevligt och skönt, så jag ska fortsätta dra mig dit tills mitt arsle inte är så fettigt längre. (fast det roligaste är att mitt arsle inte är fett egentligen, det är en av de få delar jag är mest nöjd med hos mig sj. Men ändå)
Sen var ajg dödligt hungrig och fick skjuts hem av pappsen i finabilen, och låg och dog i soffan av hungersnöd. Sen vart det übermumsig lamm-entrécot med mumsig sallad.

Usch, nu längtar jag ju efter att simma :O Vi borde gräva fram en pool här utanför huset, helt klart, runt husknuten typ. Och sen längtar jag efter min pojke, som dissar mig på webcam ): Och sen vill jag VÄLDIGT gärna ha en konsoll att spela på. Och en BIGSIZE tv utomhus, så jag kan ligga i bubbelpoolen vi oxå ska ha och titta på Harry Potter. Pelle?! (A) bigsize-tc, bubbelpool, katten och en swimmingpool?! Du fixar vva? <3

Nu ska jag titta på Harry Potter and the Souceres Stone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0