Söndag 02.07

Public Enemies i Kista med Räkan och folk ikväll. Lite lagom spontant och bra. Mycket panpang, men slutet var riktigt fint, tjejig som jag är.
Har annars bara suttit hemma i pyjamas hela dagen, samt köpt indisk mat med familjen och letat efter Harry Potter som säljs med Aftonbladet, vilket var slut överallt. Men mammsen kirrar biffen :3

Galet jävla opepp, för jag känner mig ful eller något. Eller näe, inte ful, men oattraktiv. Kanske mest för att alla är så kåta på mina kompisar, och jag känner mig ful i alla kläder jag har, för de sitter så jävla fult på mig, för jag är typ tjock. Nä, det är jag inte, men inte fan bra heller. Vilket iofs bara är mitt fel, men ändå. Jag är trött på mitt hår.

Nä, nu ska jag logga ut och ringa finapojken som de tär massa synd om ):

Kommentarer
Postat av: P

Om man får pirr i magen när man saknar dig så saknar jag dig nu ): kl är 04:10 och jag åt precis en macka, det var det godaste på länge.

Och du är alltid fin älsk, alltid i mina ögon <3

2009-07-27 @ 04:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0