Fredag 20.05

Nu har jag bestämt mig. Jag ska INTE åka Insane på Grönan i sommar. Jag ska fanimej vara nerdrogad och aspackad, samt få betalt om jag ska åka den. Så enkelt är det. Den nya på Liseberg verkar rätt härlig dock. (ja, bergochdalbanan för barnen pratar jag om nu..eller inte..) Har sett några filmer från folk som åkt den, och så som dom skriker och hänger upp och ner, så känner jag bara.. BIG no no. 
Sitter med ljusbrun färg i hårbotten. Hoppas det blir bra. Men det blir iaf bättre än min utväxt, som var minst sagt riktigt jävla ocharmig. Har även färgat mammas hår. Visst, har gjort det tidigare på folk, men att göra det på en frisör är en helt annan sak. Och det skulle bara vara färg i hårbotten också. Snacka om pilligt och ansträngande. 
Jag har märt att i princip..99% av alla på omegle.com är överkåta tråkmånsar. Inte kul alls ): Vad hände med alla roliga konversationer, säger jag bara!?

Har trott att det har varit typ.. onsdag hela dagen, vilket är galet förvirrande. Dagen gick iallafall fort, och jag var hungrig i princip hela tiden, även fast jag åt massor  till lunch :/ Gick på stan med Olle och Andreas efter skolan iaf. Det var massvis med trevligt. Snälla pojkar där. Bytte min lilla väska mot en exakt likadan på indiska, då min hade nästan gått av vid axelbandet. Sen gick vi till Butterics, och maskeradkostymerna på undervåningen. Aldrig varit där, men det var nästan Paradiset. Det fanns så många underbara klänningar, och galet roliga dräkter. Folk borde ta och bjuda mig på maskerad oftare så jag får klä ut mig ): Provade sånna där fina maskeradmasker också, och kom på att på vår student om två år, borde vi ha ett eget litet flak, och inte bara vara vitklädda, utan ha heltäckande vita masker också. Så jääävla snyggt! 
Nu blåser det som satan och det regnar säkert också. Vad är det här för maj-väder egentligen? Skiiit också! 

Take care ffs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0