Fredag 23.40

Oerhört trevlig idag, bestående av shopping i Sickla Köpkvarter med mammsen. Slutade med två tröjor och en klänning till mig, + en extern hårddisk på 500 gb :''O Sjuuukt awesome. Synd bara att mina bilder är borta så att jag inte har något att lägga in på den ): Vi fikade på ett supermysigt fik också, Garden hette det. Det var som att sitta i en riktigt välvårdad, gammal trädgård med härliga utemöbler i vitt trä. åt en av de godaste mackor jag ätit faktiskt; surdegsbröd med fetaost och en örtröra med oliver. Om nom nom <3 Sen en kokostopp till smaskig efterrätt <3
Hade tänkt gå och simmat i V-torpshallen efteråt, men då vi kom hem vid 6-tiden så han jag inte..D: kanske imorgon då..
Ang, simma! Hittade en sån sjuuukt snygg baddräkt (ja, en hel baddräkt, inte en bikini!! :O ) på H&M, som var öppen med knäppning i tyggen, och med endast ett axelband. och den satt så otroligt bra dessutom. I want ): <3

I övrigt ska min pojke på bal med, för min del, okänd flicka och jag sitter här och saknar ihjäl mig efter honom. Ja, jag är svartsjuk och girig. Men jag litar på honom till 120% procent, så det så. Men fanfanfan vad jag önskar att jag fick vara med dig istället. Fast det bli mysig filmkväll med mina underbara MG-vänner imorgon istället. Ser fram emot det en massa, då de alltid är lika trevliga och härliga att umgås med. 
Nej, jag borde väl egentligen sova då jag är så förbannat trött på morgonen.. Welliwell, sov gott iaf. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0