Lördag 22,27

Ligger tvärs över sängen och lyssnar på Kent. Har läst hela Fråga Alice idag, och jag blev både irriterad på hur hon har skrivit och nedstämd av slutet. Det är dagboksanteckningar från en tjej som knarkade i några år, hittade kyrkan och blev ren och sen massa skit emellan allt. Bra bok, men åååh vad jag stör mig på hennes präktiga prat! 
Det har varit en sjukt trevlig dag, solen lös, det var säkert runt 25 grader ute och inte ett moln. Följde med pappa och A-C till västberga där De Palma hade något..o.O Det var en massa snygga bilar och motorcyklar och människor där. Och jag hälsade på Go Getters för efter alla de gånger Pappa och A-C har sett dem, så är de super-homies nästan..o.O Sedan åkte vi till vega och åt hamburgare och kollade på en antikloppis. Åkte hem  och jag låg i solen på gräsmattan och njöt. Somnade ett tag oxå..(A)
Grillade lamm till middag och vi såg Rock'n'rolla som var lika härligt förvirrande som de flesta andra brittiska actionkomedier. Tre till fem olika gäng att hålla ordning på, och självklart ett föremål alla är ute efter, mer eller mindre. Och en supergangster med glasögon. Det är liksom basen för en brittisk actionrulle. men fan vad bra det blir ändå.
Ang, glasögon. Väntar på att optikern ska ringa och säga att mina brillor är klara så jag kan hämta dem. Emo ftw. 
Mors dag imorgon. Sak nog baka en kladdkaka eller chokladbollar till mamma och ut i solen och sola! :''D
F u all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0