Måndag 19.59

Sitter här och försöker få nagellacket att torka bra, men inte fan går det. Rött blir det iallafall. Ska vara en omvänd Marilyn Monroe imorgon, och fota i studio. (Mörkt hår och svart klänning ist för blondie med vit klänning..)
Har varit oerhört dutti idag. improviserade större delen av ett tal på engelska (som jag blev missnöjd med och ska göra om på torsdag) samt tillbringat tre timmar i mörkrummet och kopierat upp x antal bilder på en rostig cykel, en trasig gravsten och..ehh något mer var det, men jag minns inte vad. D: Ehhe.. Min fotolärare sa något oerhört trevligt idag, till mig "Du siktade på VG va? kan ju tala om att du ligger väldigt mycket över det! Du är aktiv på lektionerna och din analys av din egen bild var väldigt bra. Fortsätt såhär så blir allt jättebra!" Woho!! MVG nr 2, here i goooo!! Mej klad hest. 
Ska nog rama in cykel-bilden och kanske gravstenen, så jag äntligen får upp något på väggarna i mitt rum..D:

Jag mums-lyssnar på I'm yours med Jason Mraz. (mums=lyssnar = bara njuter av musiken och tycker det är så mysigt att det är som att äta en kaka) Denna låt påminner mig om Göteborg i somras med flickorna. Fasiken vad härligt det var. Den hamnar på min top tre bästa resa-lista. New York ligger också med där ofc. Sen vet jag ingen mer.. ): kanska Köpenhamn med motorcykel..? Hmm.. Får ta och tänka på det. 
Ihihi! Sa jag att mamma bjuder mig på en resa till London om jag går ut trean med awesome betyg?! Mwhahaha! London FFS!! ååhh, jag blir glad av att bara tänka på det! Dröm-resa nr 1 faktiskt. 
Nu ska jag fixa klart mina naglar och läsa Harry Potter :'3 
(Jag hatar af Ugglas avbrott på Spotify. bläää!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0