Måndag 22.46

Sitter här med en härlig vagel i ögat. Snarare på ögonlocket, precis ovanför ögonvrån (den yttre) och den kliar och irriterar mig. Härligt va?! Sen börjar jag nästan (observera; nästan)  tycka att mitt Meeblings-spelande börjar gå lite över styr. har suttit och väntat två timmar på en bana som klara sig själv.. Jag har ju gjort andra saker under tiden, men ändå. Har "räddat" 35 meeblings, och jag behöver bara 5 till, sen är det klart. Men faaaaaan vad lång tid det tar D: 

Hade idrottsdag idag. Stötte kula och kastade boll, kastade vatten på Rickard och snodde Felix solglasögon, solade lite och åt lunch. Det var min dag det.. Drog hem, klippte sönder ett par jeans och solade på balkongen. Stressade iväg till UM, kom försent, fick åka hem igen, spelat meeblings. Fy faaan vilken härlig dag. For real. Ska plåta i studio imorgon oxå (Y) Vet lite halvt vad jag ska göra, och jag skulle behöva en person till, men det går nog att fixa. 

Nu ska jag sova men min vagel och vänta på meeblings.. Ehhe
Länkar till meeblings bara för att jag tjatar så mkt..D:
http://www.hamsterpaj.net/onlinespel/problemloesningsspel/meeblings_2_1.html#img_full

Det finns på ninjakiwi.com oxå, men jag orkar inte leta upp den. Dessutom är hamsterpaj (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0