Onsdag 08.50

Glömde skriva igår.. D: hade iaf min första studioplåtning igår. Det var ganska awesome, massa att tänka på. Lite obekväm framför kameran dock, och jag ser fucking likadan ut på alla bilder..-.-''(bilderna finns på min bdb. kumagoro)  Men iallafall, det var roligt att få ha provat det. 
Måste snart springa iväg till tuben, och jag drog nyss sönder mina finaste strumpbyxor..D: Ett stort jävla hål under resoren, så det syns inte så mycket, och jag håller tummarna för att det inte repar upp sig..
Matte nationella idag. Jättespännande och jättekul. Verkligen. Fuck no. 

Låg och hostade jättemycket inatt. (Svininfluensan ftw) så nu är jag alldeles öm och torr i halsen. Verkligen inte gosigt. Det är verkligen irriterande, för det kitlar lite så där lagom, och när jag harklar mig/hostar så gör det bara ont. har druckit både vatten och te, men inte hjälper det så klart. Skkiit oxå. Ska börja bedra mig nu. Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0