Onsdag 18.09

Banka tyckte att jag borde skriva lite mer här, så ja får väl ta att göra det :') 
Har haft TRE prov idag. Det har varit hela min skoldag. Engelska nationella alltihopa. Först speaking, som gick sådär halvbra, för hon jag fick prata med var inte så pratglad..D: Men men. Sen var det typ..textförståelse skulle jag tro, och sen lyssna. Det gick jättebra, och jag var klar först på förståelsen ;) 
Och jag har hittat en sjukt kul sida. En helt anonym chattsida, där folk från hela världen kan snacka. Visst,d et finns ju pervon där med, men de tär ju bara att disconncta ;)
http://omegle.com/  är sidan iaf. Har haft rätt roliga konversationer där. Bästa tidsfördrivet ever, eftersom man alltid har någon att prata med. 
Hungrig som jag vet inte vad nu, så jag ska ta en dusch och sen äta middag. Mamma jobbar ): Stackars ensamma Ela.
Anyways. Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0