Onsdag 21.31

Bara för att någon specefik ska slippa behöva ta allt mitt gnäll så postar jag det offentligt här ist. 
Jag har äckligt ont i halsen, och har haft det hela dagen. Inklusive ret-hosta som gör svinont i bröstkorgen. Och nu har jag ont i gommen oxå, typ bihålorna. Tidernas största förkylning på g eller? Har druckit typ 3 koppar te, men loads of houngn, men det hjälper inte. Inte heller halsbluttar. Jävla skit. Avskyr det här.

Matte nationella idag. Gick väl inte allt för bra, men del två gick nog helt okej. Förösker få någon fason på min interjuv, men det går inge vidare. Är totalt okoncentrerad och mitt humör guppar som en optimist jolle mitt i en tornado. Skimysigt, verkligen.
Lyssnar på Eldkvarn och små-peppar inför fredagen. (Eldkvarn med familjen Dolk + A-C på Högalidskyrkan. Gaaalet mysigt <3) Farmor kommer hit också, och fyller år och allt! :'O Har inte träffat henne på oerhört länge, så det ska bli roligt :)
Nu ska jag slå mig sj så jag faktiskt tar och skriver den här jävla intejuvn. take care ffs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0