Onsdag 23.44

Känns lyckat att jag alltid bloggar så god damn sent.  Har The Green Fields of France på repeat. På youtube dvs, då spotify svek mig och jag måste ha lösenordet till admin på denna dator, vilket jag inte har.. Yiipiiee.. Hade precis hittat The 21th century Breakdown oxå. Ehhe.. men fasiken vilket awesome album! Åh, ska bli så god damn epic att se dem i oktober! :''D

Iallafall. Den mest oproduktiva skoldagen jag någonsin varit med om. Helt ärligt.  Åkte till skolan 10.15 för att ha matte nationella, men när jag kommer dit får vi reda på att "det bara är första delen som har omprov idag. Ni får ta det någon gång efter helgen" Jaha. Skitkul eller? Sitta i skolan och vänta i tre timmar.. senare fick jag dessutom reda på att en tjej i min klass hade fått göra del 2 idag iallafall. Blir man skitsur eller?
Aja. Sedan var det Music quiz med Edmund, och temat var "band som Edmund har sett live". Det nyaste bandet han hade med var Nirvana.. Säger väl ändå en hel del?! 
Discot var phail i epic form. Det var ju organiserat och så, men folk var väl inte så peppade som man kunde ha hoppats. Men men. Spelade en stund, och åkte sedan till Alvik för att prova ut glasen till glasögonen samt låna hem ett par svarta bågar.

Nu sitter jag här och saknar min pojke äckligt mycket och är sugen på en flummig sommarpromenad med musik och rökelser. Ska nog sova snart, då ögonen kliar och irriterar mig ):
Take care ffs

Kommentarer
Postat av: Emerald

gick bra btw. <3 Ses på lördag

2009-05-21 @ 22:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0