Söndag 21.04

Would you hold me if I emtpy, would you care if I was lost?
Här är vi positiva :'D Nej, men jag kom på att jag hade kvar massa Nomy på den andra datorn, så jag lade över det till min iBook, och jag njuter och lider av mina deja vú känslor som svallar övar. Saknar dock ens kiva, men jag får nöja mig med tre stycken än så länge.
Är så himla sugen på en ny mobil, Eriksson w595, gärna flower lr vit :'D Den är galet söt och praktiskt. Höhö. Nej, men om jag lyckas förlänga mitt tele2-abonnemang kan jag få mobilen för 1 kr, eller om jag ska vara jobbig och ha Flower-designen så blir det la 500..=P

Var och vinkade av farmor på centralen idag, sedan var det hem i värmen och lägga sig på gräsmattan en stund innan solen bestämde sig för att lägga sig bakom molnen.. Ehhe. 
Har fortfarande inga röda hängslen tills på onsdag, och om ingen annan klär ut sig så skiter jag i det också faktiskt. Tråkmånsar ):
Så galet att Nomy påminner mig om så otroligt mycket, när det var knappt ett halvår sen som allt hände. Men ojoj vad mycket som hinner hända. Fan vad töntig jag låter.. F u.
Ont i ryggen och allt sånt. Synd om mig ):
take care



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0