söndag 23.28

Har haft en relativt tråkig och händelselös helg, om man bortser från teatern igår. Den var ett underbart guldkorn.
Fick nästan spunk idag, bakade en rulltårta och följde med mamma till stan innan hon skulle jobba. Drack jucie och åt en banan i solen, sen letade jag solglasögon i min ensamhet. Lagom roligt. A. Mobjörk var här och klippte sig, och letade reda på mina bilder. Tackar tackar. Det blev väl ungefär..20 gb bilder som jag skulle gå igenom och spara de jag ville ha. Ehhe.. Det tog typ.. 5 timmar, och slutade med 1gb bilder som jag sparade. Ehhe.. Lyckat eller vadå? Vet att det är massa bilder som jag inte hittade som jag ville ha, men wtf. Har lite små-ångest över att det blev så himla lite. Hade lix 10 gb innan allt försvann. Om jag orkar ska jag kolla mer imorgon. Men det var så oerhört tråkigt.

Nu lyssna r jag på dålig musik och har oerhört ont i övre ryggen. Inte det minsta mysigt.  Otroligt opepp på engelskan imorgon måste jag erkänna. Men foto däremot.. :'O vi ska plåta i studio <3 Och det ska vara typ..filmkaraktärer, och jag har INGA jävla ideér alls. Fy faaaen. Nu är jag trött och ska sova, eller något. Läsa lite Harry Potter först :3
take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0