Söndag 23.48

Morsdag idag. Grattis mamma för att du fick världens bästa dotter <3
Åkte med mammsen och hennes väninna + dotter till Saltsjöbadens nakenbad..o.O Det var väl lite speciellt i början, men sen njöt jag för mycket av solen för att bry mig. Stekte tills solen började dra sig bakåt, och jag tror minsann att jag har fått lite färg iallafall. Och vet ni vad?! jag BADADE! 4 gånger tillochmed! Det var fucking jävla svinkallt, så det var bara att doppa sig, och sen upp igen, men det var en underbar känsla när man kom upp igen. Och man kände sig allt lite lyxig när man låg där och glassade och betalade 50 spänn för att komma in..o.O
Kom hem och bakade e kladdkaka som blev superawesome. Väldigt kladdig och rinnig, men fasiken vad mumsig den var! <3 Sen kom jag att tänka på 2 girls 1 cup, och ni vill jag inte ha mer.

Fan vad jag önskar att jag kunde sätta fingret på vad det är som gör att jag känner mig så äckligt jävla elak, och säkerligen beter mig så. Och jag saknar min dagbok. har inte skrivit i den på jag vet inte hur länge, men jag behöver nog det. Får hämta den imorgon. Ska hämta mina glasögon imorgon oxå! :O Ela goes emo again..xD
Ska se klart CSI, sen ska jag sussa. 
Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0