Torsdag 22.14

Förlåtförlåtförlåt. jag känner mig så otroligt dålig, och jag hatarhatar mitt humör. Fan, nu gråter jag snart. Jag vill vara lite bättre, på allt. På att hålla mitt humör stabilt, att prata utan en stinkande, sur underton av sarkasm och irritation. Ibland drunknar jag av känslan av total, ren kärlek, och sekunden senare river taggar av äckligt hat i mina ådror. jag behöver dig, din närhet, dina andetag och kramar som håller mig hel. Jag inser inte hur mycket allt betyder innan det är borta.
Jag tycker att jag är en dålig flickvän för tillfället, för jag kan inte låta bli att låta sur när vi pratar. Förlåtförlåtförlåt för det. Du ska verkligen inte behöva ta det, och jag måste komma på hur jag ska hålla mitt humör stabilt. In my head, in my head. Zombie, zombie..
Jag känner av början till panik, för så många saker. Jag längtar så otroligt mycket tills jag får gå på tåget, krypa ihop och sova tills jag får kliva av och få oändligt med kramar.  
Nu ska jag sluta deppa, gå och lägga mig och lyssna på 21 guns tills jag somnar. Och imorgon ska bli en bättre dag, och ajg tänker ge mig själv mentala örfilar om jag inte skärper mig.

Little girl, little girl Why are you crying? 
Inside your restless soul your heart is dying 
Little one, little one 
Your soul is purging 
Of love and razor blades 
Your blood is surging
-?Viva la Gloria?(little girl)- Green Day-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0