listaftw

För jag har lagom tråkigt och gillar listor. 


KÄRLEK:
Är du kär just nu? -  massor<3
Isåfall i vem? - "Shh. Don't tell anyone that I love Edward Cullen more than my boyfriend" eller inte..(A)
Har du någon kille just nu? - massor?! .'O nej, pelle är min enda <3

Har du dumpat någon? - ja
Har någon dumpat dej? - ofc

Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - Nej, jag tror faktiskt inte det
Vem kramade du senast? - pappa har jag för mig
Är det okej att din kille strular med en annan tjej? - om han tycker det är kul att få sin kuk avskuren och utkastad genom fönstret på en bil i hög fart, så visst. Eller inte

SKOLA:
Är du duktig i skolan? - nej. sånt är för töntar. 2 cool 4 school lix :'''O
Har du bra betyg? - 2 st mvg hitills ;)
Har du fått göra om ett prov någongång? - ngr få ggr
Har du fått ett bra resultat på ett prov? -
 jodå, jag kan jag med :D
Sköter du dej i skolan - definera "sköter" xD
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - i lold

Haft mobilen på lektionstid? - i lold again
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - nä, de tär ohyffsat att prata under lektionen

FAMILJ:

Hur många är ni i din familj? - fler än dina multi-personligheter iallafall
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? - jadå <3
Trivs hemma? - massor

Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - aldrig
Har skrikit och slagit din mamma? - skulle A L D R I G falla mig in. Mamma <3
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - nej, faktiskt inte :''D
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - räknas det att göra "jävla kanin-jävel" tecknet och bita tummen mot pappa?! :'D
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - Ja. Min familj är bäst

VÄNNER:
Du har vänner? - lol. nej..xD

Du brukar vara med? - mina hjärnspöken
Vem/vilka var du med sist? - bra fråga.. mamma kanske?! xD
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - efter 4 år har jag inget val..
Är det okej att ha kill-kompisar? - Jag umgås mestadels med killar, så det sög ju för mig om det inte var det..
Har du pussat någon av dina kompisar? - mer än du kan ana
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - aldrig någonsin. Jag dör före dem
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - sista tiden..?! 

FJORTIS:

Du sminkar dej varje dag? -  ja. 
Putar med läpparna på kort? - jag är fjortis
Tar kort på dina bröst? - varje morgon
Använder foundation på läpparna? - nej, idominsalva
Super dej packad varje helg? - bara på tisdagar
Du har kysst en tjej? - fler än vad du har i alla fall
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - plattar håret varje dag, estetful-lugg
Ditt hår e knallblont? - om ett år ungefär <3 det heter inte knallblont, det heter platina btw

ALKOHOL:
Har druckit alkohol? - mums <3
När drack du alkohol senast? - det minns du bättre än jag
Vem bjöd dej på alkohol? - kanske bästis?
Vad var det för sorts alkohol? - mumsig sådan
Brukar du dricka alkohol? - Hehe.. Läs ovan..

Har du druckit öl? - när jag var liten älskade jag öl. 
Tycker du om öl? - efter lite annan drick bryr jag mig inte

KRIMINELLT:

Är det okej att vara kriminell? - jag är pirat. YARGH! 
Vill du bli kriminell? - Yo ho, yo ho..
Vad är inte okej med att vara kriminell?  - motarbeta piraterna
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - nej, jag kölhalar besättningen och tar deras skepp
Har du suttit i fängelset? - gått på plankan?
Vill du hamna i fängelset? - låter onödigt

 

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - lite väl mkt. ber om ursäkt

När grät du senast? - nyss, när Fred dog..
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? - alldeles för mycket.
Du har slagit ner någon? - ja! :'D
Du har skadat någon med flit? - självklart :3
Har du någon gång viljat döda någon? - velat heter det, och ja, det har jag
Vem bråkade du senast med? - bra fråga.. minns inte
Du har blivit våldtagen? - ..nej

ÖVRIGT:
Motto? - Ela kan, bara det inte är för lätt.
Film? - Two households, both alike in dignety..
Lyssnade senast på? - fate - kazy <3
Var det här kul? nej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0