Tisdag 22.07

Fotolabbet typ hela dagen idag. Försökte göra en kontaktkarta vid en maskin som filtret inte funkade riktigt på. Blev trött, irriterad och det hjälpte inte med det infraröda ljuset och alla vätskor,  plus att det var så oerhört trångt vid karet. Fick till slut fram en kontaktkarta och en ordentlig bild på min slänggunga, och blev galet nöjd med den. Jag <3 svartvitt. 
Dagen har väl inte varit den bästa. pissväder och pisshumör. Galet oinspirerad och borde nog sova. 
Lagade middag idag, lasagne. Det gick rätt bra måste jag faktiskt säga. Det var ätbart och smakade faktiskt bra! Helt amazing. 
Jag har varit så väldigt osäker hela dagen. På allt. Men mest på att människor faktiskt tycker om mig. Känns inge vidare. Hatar mina kläder och min stil i allmänhet också. Bidrar till att jag inte tror på människor. Jag är en ganska ynklig människa egentligen. Skitsamma. Ska nog sussa snart.
Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0