Måndag 20.58

Helgen hos älsklingen har varit bäst <3
Blev hämtad på stationen i torsdags av Pelle Politibil med massa vänner, och värmen låg på sisådär 25 grader och sol <3 Vi tog zeh spårvagn till Slottsparken eller vad det nu hette. Skogspromenad för att undvika Farbror Blå, hälsa på pingvinerna (!!) och andra gosnosiga djur. Hamnade tillslut typ.. längst bort i parken. Chill och krök i mörkret. EN mycket speciell man med ett ännu mer speciellt skratt joinade och pratade glatt. Älska och jag drog hem vid kanske..halv tolv eller så, med en proppfull spårvagn och senare en folktom buss. Somnade ganska omgående. 

Fredagen bestod av mer sol, mer värme, promenad och förbrukning av en hel TMAX 400. Svartvitt i mitt <3. Har varit helt hänsynslöst pollenallergisk. Inteinte mysigt. Mitt minne failar, och jag minns inte när jag varvade Mirrors Edge med mer eller mindre hjälp av älsk..(A) Vi varvade även Resident Evil 5 någon timme innan vi skulle dra till storstaden för att lämna mig på tåget. Vi besökte även lilla Uddevalla som bjöd på mjukglass med oboy (<3<3<3) äckligaste energidrycken någonsin vid namn Monster, samt ett kulturellt besök på Uddevallas museum. Det var ett äventyr det med. Åkte dessutom moppe för första gången i hela mitt liv..! Nä, tackar vet jag motorcykel..(A) (du körde jättebra älsk, jag lovar <3)

Idag då.. Glömde såklar bort att jag inte behövde gå på engelskan, så jag satt och nördade fram till lunchen med en maaassa folk. Happy Meal med Hello Kitty ftw. Sen var det making of kontaktkartor och förstoring/kopiering av större bilder. Gaaalet kul, och lagom svårt. Tog en jävla tid också.. massa att tänka på. (Inte släppa in ljus, kolla inställningar, se till att filmen ligger rätt, ha koll på tiden.. Massa sånt..)


(http://www.youtube.com/watch?v=v4pSs370lsM   Pelle Politibil,. för er som är lite efter.)

För övrigt skrev jag ett jättebra inlägg här förut, men internet la ner, så det försvann. Jävla skkit också! 
Anyways. Jag är småtrött och allmänt uttråkad. Behöver vara med älsk mycket mer. 
Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0