Tisdag 23.39

Sitter här, klädd som en popstjärna från 90-talet (tänk Spice Girls, med håret i en toffs på sidan av huvudet) Ni anar inte hur sexig jag är. Avklippta, ljusa jeans utan bakfickor (!!), gult uppkavlat linne (magtröja ftw) och hängslen, + min skitsnygga tofts..xD Ojoj, jag ska fan vinna priset imorgon =P Är jättepeppad faktsikt. Ska bli extra roligt då Bianca oxå klär ut sig :'D 
Missade Matte nationella med..tre timmar?! idag. Tog helt fel på tiden. (trodde det börjar kl 11, när det var 9-11) så jag får göra omprov imorgon ist. Ingen större skada skedd med andra ord =)

Var hos bästis och terroristen efter skolan och lagade mat samt färgade mamman till de båda flickornas hår. Scheisse vad bra jag är xD Saknat min bästis massor i övrigt. Känns så grymt härligt att bara kunna ses utan att göra något speciellt men ändå vet att man har varandra när det händer något stort.
Apropå det. pratade med Bianca i fånen nyss och viktiga saker (som ni inte får veta, för ni är dåliga ;D ) men det kändes oxå så grymt härligt, att få ditt förtroende och jag hoppas att jag hjälpte lite iallafall. Tycker om att prata med dig, för du har en sån logisk och verklig syn på allt, vilket verkligen behövs. <3

Mer då? jag längtar till arvika like crazy, och dagen efter arvika blir det gotland med min älskade pojke. Fasiken vad jag längtar. <3 
Ang lite andra saker. Har tänkt en jävla massa idag (tre gånger om året händer det..) men det här med att man säger att hat och kärlek är samma känsla.. Jag kan inte se logiken i det. Eller, kanske lite. De är båda de starkaste känslorna på sin sida av det hela, och det finns en andra massa likheter som jag inte kan sätta ord på. nej, jag måste nog filosofera på det under nattens gång.
I övrigt har jag börjat läsa en bok som heter Vindens Skugga. Den fångade mig vid första sidan, och språket är helt.. obeskrivligt. Hans metaforer fångar mitt hjärta och kramar det till is. Åh, jag är helt hänförd.
Nu ska ajg sussa och ringa pojken. take care


Kommentarer
Postat av: Emerald

Det var jättehärligt att prata lite grann. Och du hjälpte mig att lugna ner mig. Känns otroligt mycket bättre nu när någon annan än jag vet och att du stöttar mig. :)

Jag litar på dig. Kram. <3

2009-05-19 @ 23:44:18
URL: http://emeraldkitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0