de helo?

Ehh.. ett jävka bra tag sen jag skrev va? Och fakk vad mycket som har hänt som jag inte tänker prata om.
Ska försöka börja skriva här igen, eftersom ajg aldrig orkar skriva i dagboken. Och så ska jag hålla koll på hur många som läser (Y)
Klockan är egentligen alldeles för mycket för att jag ska sitta uppe och drömma om mjuk pepparkaka, men jag sa hejdå till Ricco för typ en timme sen efter 29 omgångar Soul Calibur. (18-11 till mig, vad ska man säga?)
har även suttit och läst recensioner av Green Days konsert som ägde (sönder alla andra) rum i söndags. Jag har fortfarande inga ord för att beskriva mina känslor för konserten, men jag måste medge att det var nog den bästa konsert jag varit på. Utan tvekan. Så därför sitter jag nu med hela konsertens lista på spotify och känner att Green Day fortfarande ligger så extremt nära mitt hjärta. (Läs recensioner på alla dess tänkbara tidningars hemsidor om ni inte tror att konserten var bra. Spec aftonbladet <3)

Eh.. ja, eftersom jag egentligen har skola imorgon borde jag sussa nu. Men Soul står fortfarande på i andra delen av mitt tvådelade rum och jag längtar dit oO
men mina ögon tåras varje gång jag gäspar, och det är ungefär..fem gånger i minuten. så nu ska jag borsta bissingarna, tänka på mina synder och sova som en gris.
Nattinatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0