platser

Hmm. Det är både konstigt och sorligt hur man kan bli så fäst vid en speciell plats att dagen rasar samman om man inte får den platsen. Jag vet hur många människor som helst som har "bestämda" platser på bussen, tunnelbanan men framförallt vid matbordet. Igår fick jag sitta på för det fösta fel sida av matbordet, samt på en stol (sitter alltid i soffan annars) och ärligt talat så långt bort från min plats som det gick. Kändes som att vara hemma hos någon annan, och inte i vår älskade lägenhet som vi bott i ett och ett halvt år nu.
Och idag när jag kommer till webb så vill inte skärmen på datorn som jag har använt hela perioden (9 veckor) starta. Så nu sitter jag vid en annan dator, som är granne till "min" dator, men jag kan inte koncentrera mig, eftersom datorn är vänd åt helt fel håll.
Och självklart är det svinkallt i hela salen bara för att datorerna tydligen mår bättre av det..-.-' men vi då?! D:
Meeen jag ska inte klaga. Slutar kl 11 idag, vilket man inte riktigt säger nej till.

dags att börja engagera sig i kodning istället i guess..D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0